Wygląd zewnętrzny nowego Tarraco uległ widocznym modyfikacjom. Wzrok przyciągają szersze nadkola, usportowiony tylny spojler, a także charakterystyczne dla linii FR 19-calowe felgi aluminiowe, które mogą zostać wymienione na wersję 20-calową. Model wzbogacono o wyraziste detale, takie jak listwy w progach drzwi i listwy boczne w czarnym kolorze oraz specjalnie zaprojektowana osłona chłodnicy FR utrzymana w szarej barwie.
Zmianom uległo również wnętrze samochodu. Seat Tarraco FR został wyposażony w podgrzewane, materiałowe fotele kubełkowe FR z elementami z Alcantary oraz wielofunkcyjną, sportową kierownicę z logo FR. Wyrazistość wnętrza podkreślają aluminiowe nakładki na pedały i elementy dźwigni zmiany biegów obszyte skórą z czerwonym przeszyciem.
Przeczytaj także: Seat Tarraco FR PHEV: hybrydowy plug-in o sportowej sylwetce
Seat Tarraco FR będzie oferowany w dwóch wersjach silnikowych – z 2.0-litrową jednostką benzynową TSI oraz 2.0-litrowym silnikiem Diesla TDI. Obie opcje zapewniają moc 190 KM. Sportowa wersja Tarraco występuje z napędem na cztery koła 4Drive i zaawansowaną automatyczną skrzynią biegów DSG. Cena modelu zaczyna się od 175 000 zł.
Tarraco, zaprojektowane w zakładach Seat-a w Martorell, to jeden z najpopularniejszych modeli marki. Na drugą połowę 2020 roku producent zapowiada premierę handlową modelu Tarraco z hybrydowym systemem napędowym PHEV.
Warto przeczytać: Test: Seat Tarraco 2.0 TSI 190 KM 7DSG 4drive – potrafi zboczyć z dróg
Pandemia koronawirusa to wyzwanie dla wszystkich. Życzymy wam jak najmniejszej liczby koniecznych podróży! Z pewnością trzeba się do nich odpowiednio przygotować i zwrócić uwagę na następujące kwestie:
– dezynfekcja samochodu;
– tankowanie samochodu – jak zrobić to bezpiecznie?
– jak długo wirus utrzymuje się na poszczególnych elementach w samochodzie?
– wyjazd za granicę Polski podczas epidemii koronawirusa;
– kiedy Państwo może zabrać ci auto?
Warto przeczytać: Koronawirus – publikujemy najważniejsze informacje dla kierowców