Site icon Motocaina

Seat ekstremalnie testuje elektryczny MÓ eScooter 125. Za chwile pojawi się na rynku

Seat MÓ eScooter 125

Seat MÓ eScooter 125

Seat planuje wejść na zupełnie nowy rynek. Hiszpański producent samochodów pracuje nad elektrycznym skuterem pod marką MÓ. Model eScooter 125 jest właśnie sprawdzany w ekstremalnych warunkach.

Iberyjski producent do tej pory nie kojarzył się nikomu z jednośladami, ale od jakiegoś czasu Seat sprzedaje elektryczne hulajnogi. Teraz do oferty dołączy jeszcze skuter napędzany elektrycznie.

Seat MÓ eScooter 125 ma być elektrycznie napędzanym odpowiednikiem modeli spalinowych, które wyposażono w silnik spalinowy o pojemności 125 cm3. To oznacza, że w Polsce będą mogły nimi jeździć osoby, które nie posiadają prawa jazdy kategorii A.

Seat MÓ eScooter 125

Maksymalna moc silnika elektrycznego w tym skuterze to 12,2 KM. Jednoślad rozpędzi się do 95 kmh. W warunkach miejskich jego parametry będą naprawdę wystarczające – sprint od 0 do 50 km/h potrwa 3,9 sekundy.

Zobacz: Elektryczny skuter Seata wyjedzie na drogi w 2020 r.

Elektryczny skuter jest zasilany akumulatorem o pojemności 5,6 kWh, który zapewnia zasięg 125 kilometrów. Kierowca będzie miał do wyboru jeden z trzech trybów jazdy: City, Sport, Eco.

Seat MÓ eScooter 125

Zanim eScooter pojawi się na rynku, musi przejść szereg ekstremalnych testów – w warunkach od -10 do +45 stopni Celsjusza. Producent kilka dni temu opublikował zdjęcia i filmy prezentujące jazdy testowe w deszczowych górach i suchej pustyni.

W elektrycznej maszynie zaimplementowano rozwiązanie, które automatycznie ogranicza moc, gdy pojazd zaczyna się przegrzewać.

Co ciekawe, akumulator elektrycznego skutera jest bardzo dobrze zabezpieczony przez kurzem i wodą. Spełnia on standard IP67, co oznacza, że MÓ eScooter 125 może być zanurzony w słonej wodzie głębokiej na metr.

Exit mobile version