Oryginalny sposób na reklamę, ale i ciekawy gadżet w samochodzie. |
![]() |
fot. Paper Plane |
Jak zareklamować firmę zajmującą się oprawą obrazów? Łatwe – stworzyć ulotki. Jak jednak zrobić to używając jako nośników reklamy samochodów i dotrzeć do ich kierowców? Również łatwe – wsadzić ulotki za wycieraczki lub umocować je przy drzwiach kierowców.
Francuska firma L’Eclat du Cadre przy współpracy z jedną z interaktywnych agencji reklamowych wpadła jednak na inny, doskonały naszym zdaniem pomysł.
Udowadniając, że oprawić można wszystko, firma przyczepiała na lusterka samochodowe, oprawione zdjęcia bogato zdobionych lusterek barokowych. Przyczepione na gumkę lusterka naprawdę odbijały to, co się działo za samochodem, a przy okazji wyglądały bardzo efektownie. Niski budżet i doskonały pomysł – oto przyczynek do sukcesu.
Czy pomysł zwariowanych grafików można by było przenieść na ulice i elektrycznie sterowane czy ogrzewane lusterka zdobić w piękne ramy?