Site icon Motocaina

Renault i niezwykła ławka przy Krochmalnej

Renault Polska jest współsponsorem ławki. Firma przekaże na budowę ławki także środki ze sprzedaży specjalnej edycji koszulek zaprojektowanych przez Monikę Błędowską z okazji wejścia pojazdu Twizy na polski rynek.

Wielofunkcyjna ławka na Krochmalnej
fot. Renault

Renault Polska w związku z wejściem na polski rynek pojazdu elektrycznego Twizy przeprowadziło szereg działań prezentujących zieloną wizję przyszłości miast – bez spalin i hałasu (samochody elektryczne nie wydzielają spalin podczas użytkowania i są niezwykle ciche), łatwego przemieszczania się oraz minimalistycznego parkowania. Wiodącym elementem działań były Ogródki Chwilowe Twizy, które stanęły w centrum Warszawy na 3 weekendy.

Chwilowe ogródki Twizy
fot. Renault

W kampanię została zaangażowana także projektantka mody. Dochód z koszulek Twizy zostanie w całości przekazany Fundacji „Na miejscu” odpowiedzialnej za budowę ławki. Ławka wielofunkcyjna, tak jak Ogródki Twizy i samochody elektryczne, jest szansą na zmianę przyszłości naszych miast w miejsca bardziej przyjazne ich mieszkańcom.

Koszulka wedle projektu Moniki Błędowskiej
fot. Renault

Budowa ławki wielofunkcyjnej jest elementem rewitalizacji skweru przy Krochmalnej 3 prowadzonej przez Fundację na rzecz wspólnot lokalnych „Na miejscu” oraz Project For Public Spaces.

Exit mobile version