Site icon Motocaina

Rekordowy wrzesień Lamborghini

Rekordowy wrzesień Lamborghini

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"30241";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Pomimo trudnego roku naznaczonego przez pandemię koronawirusa, Lamborghini wykorzystało możliwości reorganizacji i zarządzania biznesem w kontekście nowej „normalności”. I chociaż firma jako pierwsza w branży motoryzacyjnej zamknęła produkcję i biura, stawiając na pierwszym miejscu bezpieczeństwo ludzi, dynamiczny powrót do biznesu po siedmiotygodniowym zamknięciu zaowocował przemyśleniem średnioterminowych strategii biznesowych.

Przeczytaj też: Nowa wersja Lamborghini Huracána – czy rozszyfrujesz jej nazwę?

Po ponownym otwarciu w ofercie marki pojawiły się trzy nowe modele Lamborghini: Huracan RWD Spyder, Sián Roadster i Essenza SCV12. Włoska firma zajmująca się supersportowymi samochodami osiągnęła też ważne kamienie milowe w produkcji, dzięki 10 000 wyprodukowanym modelom Urus i Aventador.

W sumie we wrześniu dostarczono do klientów 738 egzemplarzy Lamborghini, a ogólnie w trzecim kwartale 2020 roku dostarczono klientom 2083 samochodów.

Stefano Domenicali, prezes i dyrektor generalny Automobili Lamborghini, powiedział:

Jestem niezwykle dumny z tych wyników: potwierdzają one doskonałą pracę, jaką wykonaliśmy przez lata, utrzymując naszą pozycję wysoce ambitnej, pożądanej i silnej marki w świecie motoryzacji. Nasz zespół pokonał moment znaczącej niepewności z dużą elastycznością, przewidywalnością i gotowością do reagowania. Eksperymentowaliśmy z nowymi sposobami łączenia się z klientami i entuzjastami, kontynuując nasze dążenie do osiągania nowych celów stale patrząc w przyszłość: to wyróżniająca cecha Lamborghini.

Przeczytaj też: Stefano Domenicali nowym szefem Formuły 1

Exit mobile version