Site icon Motocaina

Rajd Polskie Safari. Piekielnie szybka jazda na twardym szutrze!

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"20631";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Impreza z bazą w Przasnyszu to sześć odcinków specjalnych – dwie pętle po trzy odcinki: OS Jednorożec, OS Krzynowłoga Mała i OS Inter-Bor, o łącznej długości 171,38 km prób sportowych, a wraz z dojazdówkami trasa rajdu liczy 282,36 km.

Z trasą zmierzą się 63 pojazdy walczące w trzech krajowych cyklach (RMPST, RPPST, PPRB), a także zbierające punkty do FIA CEZ. W Rajdowych Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych powalczą 24 pojazdy. Listę zgłoszeń otwiera załoga Miroslav Zapletal – Marek Sykora (H3 EVO II), która prowadzi w klasyfikacji generalnej cyklu. Pojawią się też ich najwięksi konkurenci, czyli Mirosław Stocerz z Rafałem Martonem (Can-Am Maverick X3) oraz Paweł Molgo z Januszem Jandrowiczem (Ford F-150). W grupie T1 zobaczymy w sumie siedem aut, tyle samo będzie ich w grupie TH, a do tego pięć pojazdów UTV i pięć aut w grupie T2.

39. Rajd Polskie Safari będzie przyjazny dla kibiców. Na rynku w Przasnyszu zaplanowano w sobotę uroczystą ceremonię startu, a w niedzielę w tym samym miejscu wręczone zostaną puchary. W komfortowych warunkach będzie można się też przyglądać pracy mechaników, bo park serwisowy zlokalizowano na terenie nowoczesnego targowiska – jest zadaszony i ma nawierzchnię z kostki. Z dostępem do odcinków specjalnych też nie powinno być problemów.

 

Exit mobile version