Lotus Renault R31 |
![]() |
fot. lotusrenaultgp
|
– To wielki moment po 12 miesiącach pracy. W rezultacie mamy samochód, który w 92% zawiera nowe części. Techniczne nowości nie są jednak jedynym kluczem do dobrych wyników. W porównaniu do zeszlego roku, efektywność procesów wewnętrznych w zespole powinna wzrosnąć o 15%. Oznacza to, że powinniśmy stać się bardziej konkurencyjni, zarówno na torze jak i w fabryce – powiedział Eric Boullier tuż przed samą prezentacją.
Robert Kubica zapytany o różnice pomiędzy sezonami 2010 i 2011 powiedział:
– Myślę, że będzie to spora różnica, ale nie wydaje mi się, że nie będzie to sezon bardziej wymagający, ponieważ wydobycie z możliwości samochodu wszystkiego co się da, jest zawsze sporym, ale jednak takim samym zadaniem. Kierowcy będą mieć zdecydowanie więcej pracy z powodu KERS i ustawialnego tylnego skrzydła, ale nie sądzę, aby była to sytuacja trudniejsza niż w zeszłym roku, kiedy musieliśmy obsługiwać kanał F. Szczerze mówiąc, będzie fajnie trzymać znowu obydwie ręce na kierownicy! Będziemy musieli skoncentrować się bardzo w trakcie pierwszych dni testów, aby zrozumieć nowe systemy, ale jestem przekonany, że przyzwyczaimy się szybko i panowanie nad nimi stanie się automatyczne.
Poniżej relacja z prezentacji R31, w trakcie której możecie posłuchać wypowiedzi także innych członków zespołu Lotus Renault GP.