Site icon Motocaina

Porsche Panamera i dyrektor kreatywny Balmain – co mają ze sobą wspólnego?

Porsche Panamera i dyrektor kreatywny Balmain

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"35315";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

W ramach komunikacji obecnej linii modelowej Panamera firma Porsche współpracuje z jedną z najbardziej znanych twarzy na modowej scenie. To nikt inny jak Olivier Rousteing, dyrektor kreatywny paryskiej marki Balmain.

Wspólnie z producentem samochodów sportowych projektant prezentuje w mediach społecznościowych serię filmów przybliżających niezwykłą historię jego życia.

Krótkie filmy zostaną opublikowane w kanałach mediów społecznościowych Porsche i na Instagramie Oliviera Rousteinga w okresie od połowy marca do końca kwietnia. Ich motyw przewodni wyraża hasło „Drive Defined”, nawiązujące do niezwykle silnej wewnętrznej motywacji Rousteinga.

W swoim świecie mam rolę do spełnienia. Chcę przesuwać granice i tworzyć estetykę oraz nowy świat – świat, w którym chcę żyć. – powiedział Olivier Rousteing, dyrektor kreatywny domu mody Balmain. To wszystko doskonale pasuje do Porsche – marki, która fascynuje mnie od dzieciństwa i która jest synonimem designu i tradycji połączonych z innowacyjną siłą.

Wyraźnie zarysowują się tu również liczne podobieństwa łączące projektanta z marką sportowych samochodów. Olivier Rousteing słynie z ciągłego przekraczania granic. W rezultacie w ostatnich latach z powodzeniem wprowadził firmę Balmain – dom mody o bogatych tradycjach – do „młodego” świata popu i przekształcił ją w jedną z najważniejszych firm modowych z Paryża.

Exit mobile version