Site icon Motocaina

Porsche nie zapomina o najmłodszych. Stworzył kreatywny serwis Porsche 4Kids

Porsche nie zapomina o najmłodszych. Stworzył kreatywny serwis Porsche 4Kids

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"25580";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Porsche oferuje rodzinom przyjemny sposób na chwilowe „zapomnienie” o aspektach życia podczas kwarantanny – dzięki Porsche 4Kids, bezpłatnej ofercie dla dzieci spędzających czas w domu.

Na młodych użytkowników internetu odwiedzających stronę www.porsche4kids.com czeka wiele gier i aktywności. Dziewczęta i chłopcy mogą znaleźć tam kolorowanki, instrukcje naprowadzające na nowe pomysły, gry pamięciowe i typu „znajdź słowo”, puzzle, zdjęcia z zagadkami i wiele, wiele więcej. Podczas zabaw i odkrywania witryny dzieciom towarzyszą maskotki Porsche – Tom Targa i Tina Turbo (w języku niemieckim i angielskim). 

Każde dziecko znajdzie tu coś dla siebie – czy to ciągniki Porsche, wyścigowe bolidy Formuły E, komiksy, czy gry, takie jak np. „państwa-miasta-Porsche”. Na osoby, które ukończyły 12 lat i lubią edukacyjne quizy, czeka udział w wyzwaniu Porsche Museum dotyczącym elektromobilności. Podczas zwiedzania dzieci mogą dowiedzieć się wielu informacji na temat elektromobilności – na przykład tego, jak działa silnik elektryczny, gdzie gromadzona jest energia elektryczna i czy prąd pochodzi tylko z gniazdka.

Korzystając z magazynu „Kids Driving School”, rodzice mogą razem z dziećmi omawiać prawidłowe zachowania na drodze. Tom Targa i Tina Turbo w zabawny sposób objaśniają zasady ruchu drogowego, najważniejsze znaki drogowe oraz odpowiedni sprzęt rowerowy. A na ostatniej stronie magazynu na dzieci czeka mały test. W skrócie – nie da się nudzić.

Exit mobile version