Lewis Hamilton podczas piątkowego treningu |
![]() |
fot. Daimler
|
W drugiej piątkowej sesji zespół McLaren potwierdził dobrą dyspozycję. Niewiele wolniejszy od Lewisa był jego kolega z zespołu Heikki Kovalainen.
Dotychczasowy lider klasyfikacji Mistrzostw Świata Formuły 1 Jenson Button znalazł się w środku tabeli. Tak jak i podczas porannego treningu, kierowcy Brawn GP sprawdzali jak sprawują się nowe części aerodynamiczne. Zespół BMW Sauber oprócz ewaluacji zmodyfikowanego przedniego skrzydła zajmowali się oceną nowych części, które będą mogły mieć także zastosowanie w samochodzie przygotowywanym na sezon 2010.
Jak zwykle w piątek wszyscy kierowcy dokonywali ewaluacji dwóch rodzajów opon.
W przeciwieństwie do ostatnich weekendów wyścigowych, na Węgrzech panuje dość wysoka temperatura. Zespoły mają więc raczej problemy z przegrzewaniem opon, a nie jak ostatnio z ich dogrzaniem.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
1 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:22.079 |
– |
36 |
2 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren-Mercedes |
1:22.126 |
0.047 |
36 |
3 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:22.154 |
0.075 |
47 |
4 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:22.369 |
0.290 |
29 |
5 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:22.426 |
0.347 |
40 |
6 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:22.550 |
0.471 |
30 |
7 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:22.641 |
0.562 |
38 |
8 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:22.663 |
0.584 |
28 |
9 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:22.690 |
0.611 |
43 |
10 |
10 |
Timo Glock |
Toyota |
1:22.751 |
0.672 |
45 |
11 |
4 |
1:22.763 |
0.684 |
38 |
||
12 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:22.793 |
0.714 |
37 |
13 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:22.806 |
0.727 |
42 |
14 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:22.870 |
0.791 |
36 |
15 |
8 |
Nelsinho Piquet |
Renault |
1:22.927 |
0.848 |
36 |
16 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:22.978 |
0.899 |
28 |
17 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:23.029 |
0.950 |
39 |
18 |
3 |
1:23.156 |
1.077 |
32 |
||
19 |
12 |
1:23.176 |
1.097 |
45 |
||
20 |
11 |
1:23.942 |
1.863 |
40 |