Site icon Motocaina

Peugeot 3008 po liftingu już w Polsce. Znamy cenę i wyposażenie!

Peugeot 3008 po liftingu już w Polsce. Znamy cenę i wyposażenie!

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"30226";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Zmiany modelu 3008 zaczynają się od nadwozia – Peugeot zadbał o nowoczesne i dynamiczne linie na masce samochodu, teraz grill jest bez obramowania a jego przedłużeniem są listwy pod światłami, które spajają wszystkie elementy w elegancką całość. Oczywiście na końcu maski dumnie został wyeksponowany numer modelu – 3008.

Sportowy styl odświeżonego 3008 podkreślają boczne wloty powietrza oraz lakierowana osłona podwozia. Wersje GT i GT Pack mają charakterystyczny grill. Zmienione zostały również przednie reflektory, które już w podstawowym poziomie wyposażenia posiadają diody LED i  są przedłużone „kłami” świateł dziennych z chromowaną końcówką. Nowe, bardziej nowoczesne światła tylne również są wyposażone w technologię Full LED (łącznie ze światłami cofania), z trójwymiarowym śladem pazura.

SUV Peugeot 3008 będzie dostępny w kilku kolorach nadwozia: Niebieski Célèbes (nowy), Niebieski Vertigo (nowy), Biały Perłowy, Szary Artense, Szary Platinium, Czarny Perla Nera, Czerwony Ultimate.

Oferowana jest także nowa opcja „Black Pack” w najwyższych poziomach wyposażenia GT i GT Pack. Obejmuje liczne elementy w ciemnej kolorystyce: grill i logo „Dark chrome”, oznaczenia 3008 / GT / Peugeot w matowo-czarnym kolorze, osłonę podwozia w czarnym lśniącym kolorze, listwy w przednich błotnikach w czarnym lśniącym kolorze, relingi dachowe w matowo-czarnym kolorze, listwy dachowe w czarnym lśniącym kolorze, listwy w spojlerze w czarnym lśniącym kolorze, listwę w tylnym zderzaku w czarnym lśniącym kolorze, czarną dolną część drzwi oraz specjalne obręcze 19” „Washington” w kolorze Czarny Onyx pokryte lakierem  Black mist. 

We wnętrzu natomiast znajdziemy Panel cyfrowych zegarów 12,3”, którego ustawienia można dowolnie  zmieniać, jest wyposażony w ekran cyfrowy wykonany w technologii  Normally Black. Centralnie umieszczony ekran dotykowy HD 10” jest wyposażony w  siedem przycisków typu „toggle switch”.

Wersje z silnikami spalinowymi z automatycznymi skrzyniami biegów są w standardzie  wyposażone w przełącznik trybów jazdy, umieszczony na środkowej konsoli. Można  wybrać jeden z trzech trybów: Normal, Sport i Eco. W hybrydach typu plug-in przełącznik trybów jazdy umożliwia wybór trybu Electric (domyślnie ustawiony tryb przy ruszaniu), Hybrid, Sport lub 4WD.

Oczywiście nie mogło zabraknąć inteligentnych systemów wspomagania kierowcy takich jak: system noktowizyjny Night Vision, adaptacyjny tempomat z funkcją Stop&Go, system utrzymania położenia na pasie ruchu, system automatycznego hamowania awaryjnego, czy system rozszerzonego monitorowania znaków drogowych.

Podstawą gamy są trzy poziomy wyposażenia. Poszczególne poziomy wyposażenia przedstawiają się  następująco (z kilkoma przykładami wyposażenia):

Peugeot 3008 będzie dostępny z dwoma napędami hybrydowymi plug-in: Hybrid4 300 z napędem na cztery koła o zasięgie do 59 km w trbie 100% elektrycznym oraz Hybrid 225 e-EAT8 z napędem na dwa koła  i  zasięgiem do 56 km. Napęd HYBRID4 300 e-EAT8 to połączenie silnika  PureTech o mocy 200 KM i dwóch silników elektrycznych: silnika na przedniej osi współpracującego ze skrzynią biegów e-EAT8 i rozwijającego moc 110 KM i drugiego  silnika na tylnej osi o mocy 112 KM. 

Wersja z napędem na dwa koła Hybrid o mocy 225 KM to połączenie silnika  PureTech o mocy 180 KM z silnikiem elektrycznym o mocy 110 KM  współpracującym ze skrzynią biegów e-EAT8. Akumulator litowo-jonowy ma pojemność 13,2 kWh.  W standardzie oferowana jest ładowarka prądu jednofazowego 3,7 kW, a w opcji  prądu jednofazowego o mocy 7,4 kW. 

Szacunkowy czas ładowania z różnych stacji wynosi: 

Peugeot 3008 dostępny będzie także z silnikami spalinowymi:

Silniki benzynowe:  

Silniki wysokoprężne:  

Exit mobile version