We Francji zamówienia na model 3008 GT HYBRID4 można składać już od dzisiaj. Na pozostałe rynki europejskie, w tym na rynek polski, samochód trafi na jesieni 2019 r.
Wysokiej klasy wersja ma napęd na cztery koła i rozwija łączną moc 300 KM (220 kW). Jest ona efektem połączenia silnika PureTech o mocy 200 KM
(147 kW) z dwoma silnikami elektrycznymi: silnikiem o mocy 110 KM (81 kW), który jest umieszczony z przodu i współpracuje ze skrzynią biegów e-EAT8 oraz silnikiem o mocy 112 KM (83 kW), który napędza tylną oś.
Samochód tylko z kierowcą (bez pasażerów) przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,9 s. Pojemność akumulatora trakcyjnego wynosi 13,2 kWh i zapewnia w trybie 100% elektrycznym zasięg 59 kilometrów(2) zgodnie z protokołem WLTP. Ładowanie akumulatora trakcyjnego jest proste i szybkie. Pełne naładowanie w trybie przyspieszonym z terminala typu Wallbox1 trwa godzinę i 45 minut.
Zespół napędowy HYBRID4 jest dostępny wyłącznie w wersji GT wraz z wyjątkową tapicerką z Alcantary® w kolorze Szary Gréval i ozdobnymi wstawkami z prawdziwego, postarzanego drewna dębowego „Grey Oak”. Ponadto samochód wyposażono w wiele systemów wspomagania prowadzenia, przejętych z nowego PEUGEOT 508: aktywny tempomat z funkcją Stop&Go i system wspomagania utrzymania samochodu w osi pasa ruchu.
Po kilku miesiącach od premiery wersja HYBRID4 będzie uzupełniona o wersję HYBRID z napędem na jedną oś, o mocy 225 KM (165 kW), która trafi do sprzedaży na wiosnę 2020 r. Będzie wyposażona w silnik PureTech o mocy 180 KM (132 kW) i silnik elektryczny o mocy 110 KM (80 kW), współpracujący ze skrzynią biegów e-EAT8.