Site icon Motocaina

Olga Witman, Paweł Stefaniak i Michał Maksymiuk opowiedzą o „świątyni AMG” w Gdańsku

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"24559";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Tym razem program ma aż trzech gości: Olga Witman właścicielka salonu zdradzi, czy Polacy chętnie kupują sportowe samochody, a Paweł Stefaniak – dyrektor handlowy i Michał Maksymiuk – menedżer marki AMG m.in. na Polskę opowiedzą, gdzie najlepiej testować możliwości maszyn Mercedes-AMG.

Trzeci odcinek podkastu „Pół godziny z gwiazdą” jest poświęcony polskiej „świątyni AMG”, czyli gdańskiemu Mercedes-AMG Brand Center. Imponujący obiekt to jeden z największych, najbardziej ekskluzywnych salonów Mercedes-AMG na świecie – obecnie takie centra działają w Tokio, Sydney, Pekinie, Szanghaju oraz właśnie w Gdańsku, przy Alei Grunwaldzkiej 493.

Klienci mogą poznać tu świat marki AMG na dwóch kondygnacjach, a wystrój salonu nawiązuje do jej wyścigowego DNA. Charakterystycznym elementem obiektu jest okno wystawowe (tzw. „oko AMG” – AMG Eye), w którym można zobaczyć najbardziej efektowne modele Mercedes-AMG. 

Audycji można wysłuchać w serwisach pod adresami:
Na Spotify: https://open.spotify.com/episode/6Zo7isdXg2iwyTVslYyEOJ
Na Apple podcast: https://podcasts.apple.com/pl/podcast/3-dom-amg/id1491733124?i=1000468772546
Na soundcloud: https://soundcloud.com/user-421742932/3-dom-amg 

Exit mobile version