W nadwoziu obu modeli zmieniły się zderzaki, boczne listwy oraz osłony, które są teraz pokryte lakierem lub wykonane z czarnego tworzywa; pojawiły się także nowe wzory obręczy. Reflektory wyglądają nieco bardziej drapieżne, a ich odmianę bi-ksenonową wzbogacono o LED-owe światła dzienne.
Skoda Yeti 2014 facelifting
fot. Skoda
Designer musnął również osłonę chłodnicy i pokrywę bagażnika. Wariant terenowy dodatkowo jest wyposażony w pakiet na bezdroża, czujnik ciśnienia powietrza w oponach oraz układ ESP dostosowany do jazdy po nieutwardzonych drogach. Napęd Yeti może być przekazywany za pomocą skrzyni manualnej lub przekładni DSG na koła przednie lub obydwie osie za sprawą sprzęgła Haldex.
Skoda Yeti 2014 facelifting
fot. Skoda
Zmieniło się także wnętrze – pojawiła się nowa, trójramienna kierownica, inne materiały tapicerki i elementy dekoracyjne deski rozdzielczej; auto może być wyposażone w kamerę cofania, asystenta parkowania i bezkluczykowy dostęp do samochodu. Gama silników nowego Yeti zawiera m.in. ekonomiczne jednostki z turbosprężarką i bezpośrednim wtryskiem paliwa: 1,2 TSI oraz 1,6 TDI, oraz te przeznaczone dla bardziej wymagających kierowców: 1,8 TSI o mocy 160 KM i 2,0 TDI o mocy 170 KM.