Zwycięski projket Tamira Shefer’a |
![]() |
fot. Daimler
|
Firma Daimler ogłosiła konkurs „Style your Smart” na początku 2010 roku. Zadaniem uczestników było wystylizowanie urokliwego samochodziku w wersji Fortwo, zgodnie z własną, kreatywną wizją. Liczba zgłoszonych prac musiała chyba zaskoczyć organizatorów – 8 tysięcy designerów, projektantów i zainteresowanych stylizacją z ponad 100 państw przesłało do producenta 50 000 nietypowych samochodowych projektów.
Zwycięskim okazał się pomalowany w zabawne ludzkie twarze Smart Tamira Shefer’a z Izraela. Wygrał on 2 000 dolarów. Inni uczestnicy również zostali nagrodzeni drobnym wsparciem finansowym, choć jak podkreślają wszystkie media – rzeczywiście drobnym. Na nagrody w konkursie, Daimler, firma z ogromnym budżetem marketingowym wydała niecałe 7 000 dolarów – niewiele!
Zgodnie z werdyktem zwycięski Smart to idealne odzwierciedlenie filozofii marki. Artystyczne arcydzieło, które jest mieszanką radości życia, tętniącego miasta, swieżości i ciekawej formy artystycznej. Ten kolorowy samochód jest przyjazny miastu i ludziom, i trzeba przyznać, że patrząc na niego, trudno się nie uśmiechnąć.