Otóż nie. Kobiety, wierzcie bądź nie, marzą o… lodach. Rozmawiają o nich, porównują smaki, mają starannie sprecyzowane sympatie i antypatie, słowem, w dyskusji na temat mroźnej słodyczy nie mają sobie równych.
Skąd te dane?
O analizę pokusił się serwis netbase.com, który dokonał analizy ponad 27 miliardów rozmów prowadzonych w ubiegłym roku za pośrednictwem portali społecznościowych, głównie Twittera i Facebooka. Wyniki są jednoznaczne. Najczęstszym tematem podejmowanym przez panie były lody: gdzie je kupiły, jakie kupiły, jakie zamierzają kupić i jakie najchętniej by kupiły, gdyby nie dieta…
fot. netbase.com |
Na pierwszej pozycji w przypadku mężczyzn znajdują się samochody. Lody – dopiero na trzecim. Najczęściej przywoływaną w rozmowach marką jest Ford (27%) i Honda (11%). Co ciekawe, rozmowy kręcą się głównie wokół wyglądu, zapachu i systemu audio. Moc silnika i zużycie paliwa są na szarym końcu.
Jedzenie i napoje jako takie znajdują się w sferze zainteresowań obu płci. Czekolada, ciasteczka, piwo, kawa i pizza (trzecie miejsce u pań, drugie u panów) – zarówno mężczyźni, jak i kobiety żywo o nich dyskutują.
Zanim jednak całkowicie stracicie wiarę w przedstawicielki piękniejszej płci, dodajmy dla wyjaśnienia, że pierwsze trzy pozycje w strefie procentowych zainteresowań są w obu przypadkach identyczne. Panie i panów różni wyłącznie kolejność.
Tak, tak właśnie – kobiety rozmawiają o samochodach niemal równie chętnie, jak o lodach!
I równie często jak mężczyźni twierdzą, że w zasadzie preferują emocjonującą przejażdżkę od skomplikowanego związku…