Od momentu otwarcia turnieju tej wyjątkowej imprezie towarzyszy szereg projektów promocyjnych. Jednym z nich jest dekoracja ulicy Nowy Świat, która dzięki specjalnej iluminacji świetlnej na czas trwania Mistrzostw zmieniła jedną z najbardziej rozpoznawalnych ulic w Polsce w prawdziwą piłkarską arenę. Świetlny stadion to jeden z elementów promocji Kia z okazji UEFA EURO 2012.
fot. materiały prasowe
|
Piłkarska iluminacja opiera się na motywie oficjalnych maskotek UEFA EURO 2012 – Sławka i Slavko. Gdy zapada zmierzch, ulica ożywa na całej długości od Ronda de Gaulle’a aż do ulicy Świętokrzyskiej.
fot. materiały prasowe |
Dzięki wykorzystaniu technologii LED maskotki rozgrywają między sobą mecz, który trwa całą noc. Iluminacja świetlna to nie jedyna atrakcja projektu. Wzdłuż ulicy rozlokowane zostały trzy specjalne strefy promocyjne, w których eksponowane są samochody Kia.
fot. materiały prasowe |
W jednej z nich znajdującej się przy ul. Chmielnej codziennie przez cały czas trwania turnieju prowadzone są animacje oraz konkursy dla kibiców, w których uczestnicy mogą wygrać atrakcyjne nagrody oraz bilety na kolejne mecze UEFA EURO 2012.