Producent samochodów Tata Motors już nie tylko dba o higienę oraz dezynfekcję w salonach i wśród swoich pracowników. Teraz postanowił, że nowe samochody będą trafiać do klientów w bezpiecznej, sterylnej bańce. To kolejny krok marki w walce z pandemią COVID-19.
Wcale nas nie dziwi takie działanie, bowiem tylko w tym roku Tata Motors zaszczyciło zwolenników marki liftingiem takich modeli jak Tiago, Tigor i Nexon, oraz premierami nowych modeli Altroz i Nexon EV. Aby usprawnić sprzedaż, na początku roku z wybuchem pandemii na świecie opracowali specjalny system dezynfekcji samochodów, teraz chcą jeszcze bardziej zmniejszyć kontakt nowych samochodów z klientami, którzy odwiedzają salony dealerskie.
Tak naprawdę bańka bezpieczeństwa do tej pory była wykorzystywana głównie do ochrony lakieru, ale teraz zyskała nowe życie – jako ochrona w walce z koronawirusem z pewnością sprawdzi się równie dobrze.