Nowy Peugeot e-Traveller jest dostępny w wielu konfiguracjach przystosowanych do przewozu osób. Dla przedsiębiorców i specjalistów w transporcie pasażerskim (taksówki korporacyjne i prywatne, transport hotelowy, lotniska) w wersji Business (5 do 9 miejsc) i Business VIP (6 do 7 miejsc).
W zależności od wersji, pasażerowie drugiego i trzeciego rzędu dysponują przesuwanymi, niezależnymi fotelami ze skóry z podłokietnikami albo przesuwanymi siedzeniami dzielonymi w proporcjach 2/3 – 1/3. Pojedynczy element sterujący składa fotel i zapewnia szerokie przejście do tylnej kanapy.
Wersja przeznaczona dla osób prywatnych, dostępna w wersjach wyposażenia Active i Allure oferujących od 5 do 8 miejsc siedzących. Combispace zaspokaja różne potrzeby rodzin oraz amatorów rekreacji i sportu, dzięki wielu opcjom konfiguracji siedzeń, które są przesuwne lub wyjmowane.
Kierowca może, za pomocą pokrętła umieszczonego na panelu czołowym deski rozdzielczej, wybrać jeden z trybów: Śnieg, Off-road, Piasek, ESP Off. Nowy Peugeot e-Traveller jest dostępny w trzech długościach nadwozia: Compact o długości 4,60 m; Standard o długości 4,95 m; Long o długości 5,30 m. Ważną zaletą jest ograniczona wysokość – 1,90 m, która gwarantuje dostęp do większości parkingów.
Peugeot e-Traveller oferuje maksymalną przestrzeń dla pasażerów i może przewozić do 9 osób przy pojemności bagażnika 1500 litrów lub do 5 osób przy pojemności bagażnika 3000 litrów, a nawet do 4900 litrów dzięki wyjmowanym 2 i 3 rzędom foteli.
Elektryczny układ napędowy jest zbliżony do stosowanego w nowym Peugeot e-208 i nowym SUV-ie Peugeot e-2008. Wprowadzono zmiany w skrzyni biegów, która ma krótsze przełożenia, aby sprostać większym obciążeniom właściwym dla pojazdów użytkowych.
- prędkość maksymalna wynosi 130 km/h
- przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 13,1 s
- 1000 m ze startu zatrzymanego w 35,8 s
- przyspieszenie od 80 do 120 km/h w 12,1 s
Nowy Peugeot e-Traveller jest pierwszym elektrycznym pojazdem osobowym marki Peugeot, który oferuje dwa poziomy zasięgu. Sposób użytkowania determinuje wybór zasięgu – pojemność akumulatorów litowo-jonowych wynosi odpowiednio 50 kWh lub 75 kWh.
Wersje (Compact, Standard i Long) dostępne z akumulatorem o pojemności 50 kWh mają zasięg do 230 km. Wersje Standard i Long mogą być wyposażone w akumulator o pojemności 75 kWh, który zapewnia zasięg do 330 km. W połączeniu z systemem wymiany ciepła w kabinie pasażerskiej, układ chłodzenia akumulatora zapewnia szybkie ładowanie, optymalizację zasięgu i wydłużenie okresu eksploatacji.
Dostępne są dwa typy ładowarek pokładowych, dostosowane do wszystkich zastosowań i wszystkich rodzajów ładowania, z jednofazową ładowarką 7,4 kW w standardzie i opcjonalną trójfazową ładowarką 11 kW.
Dla użytkowników wersji z napędem w 100% elektrycznym dostępne są następujące technologie i asystenci kierowcy:
- bezdotykowe otwieranie przesuwnych drzwi bocznych,
- bezkluczykowy dostęp i uruchomianie,
- wyświetlanie informacji w polu widzenia kierowcy,
- Grip Control,
- wspomaganie ruszania na wzniesieniu,
- kamera cofania Visiopark 1,
- aktywny regulator prędkości,
- alarm niezamierzonego przekroczenia linii,
- system ostrzegania przed kolizją,
- system Active Safety Brake,
- system wykrywania zmęczenia kierowcy,
- automatyczne przełączanie świateł mijania i drogowych,
- system monitorowania ograniczeń prędkości,
- rozszerzony system rozpoznawania znaków drogowych (stop, zakaz wjazdu),
- monitor martwego pola.