Site icon Motocaina

Nowy Opel Mokka w fazie końcowych testów. Będzie lżejszy nawet o 120 kg od poprzednika

Nowy Opel Mokka w fazie końcowych testów.

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"26139";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Kolejna generacja Opla Mokki to zupełnie nowa konstrukcja oparta na wysokowydajnej  platformie wieloenergetycznej CMP (Common Modular Platform). Platforma CMP umożliwia również zastosowanie w pełni elektrycznych napędów akumulatorowych, jak również silników spalinowych.

Nowa Mokka waży nawet do 120 kilogramów mniej niż poprzedni model – przy prawie takim samym rozstawie osi i rozmiarach opon. W elektrycznym Oplu Mokka-e akumulatory są montowane głęboko w podłodze pojazdu, co obniża środek ciężkości i jednocześnie zwiększa sztywność skrętną o kolejne 30 procent.

Dwa drążki kierownicze w kolumnach McPhersona są standardowym wyposażeniem; zapewniają dodatkową sztywność w przedniej części.

Auta testowe nadal chowają się za zielono-czarnym kamuflażem, z grafiką przypominającą 3D, która rozmywa kontury pojazdu. Testy potrwają do lata tego roku. Zapowiada się, że Mokka będzie dostępna w salonach dealerskich na początku 2021 r.

Exit mobile version