– Będziemy zajmować się różnymi tematami. Poczynając od historii motoryzacji i poszczególnych marek, przez ekologię, powiązane z motoryzacją tematy gospodarcze, kwestie prawne, bezpieczeństwo, ale też stylistykę, sport samochodowy i wiele innych. Na naszych łamach znajdziecie Państwo także wszelkiego rodzaju porady, poczynając od tego jak wykorzystać coraz to nowe wyposażenie samochodów, a kończąc na tym jak jeździć, by czynić to bezpiecznie i efektywnie. Jeżeli zaś na rynku pojawi się nowy, interesujący model auta, także go przedstawimy, wskazując jak i dlaczego producent posłużył się nowymi rozwiązaniami – zapewnia redaktor prowadzący, Jerzy Dyszy.
– Dlaczego zajmiemy się samochodami? Bo je lubimy, ale też uważamy, że przemysł motoryzacyjny i związany z nim transport są prawdopodobnie najważniejszymi branżami jakie ciągle, od ponad stu lat, odpowiedzialne są za cywilizacyjny rozwój ludzkości – komentuje Jerzy Dyszy.
Wydawcą „Auto Moto Techniki” jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa Skarpa Warszawska, wcześniej znana z miesięcznika historycznego – „Skarpa Warszawska” i dwutygodnika „Rytm Warszawy”.
– Jako wydawca nie chce ograniczać się tylko do rynku lokalnego. Wraz z zespołem postanowiliśmy ożywić niszę, która w naszym kraju od pewnego czasu jest całkowicie opuszczona. Wierzę, że na rynku jest jeszcze miejsce na periodyk drukowany, a ludzie wciąż odczuwają głód poznawczy – wyjaśnia prezes zarządu, Rafał Bielski.
Miesięcznik „Auto Moto Technika” liczy 84 strony i zadebiutuje na rynku w nakładzie wynoszącym ok. 25 tysięcy egzemplarzy, w cenie 11,90 zł. Tytuł poza wersją drukowaną dostępny będzie też w postaci e-wydań i wydań na tablety. Wprowadzenie magazynu na rynek ma wspierać kampania reklamowa na stacjach benzynowych Orlen oraz w radiu i w Internecie.
Nowemy periodykowi życzymy powodzenia!