Site icon Motocaina

Nowy Ford Focus – jak wygląda?

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"16252";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Samochód dostępny jako pięciodrzwiowy hatchback lub kombi, a na wybranych rynkach także jako czterodrzwiowy sedan, będzie najbardziej wszechstronną ofertą modelową ze wszystkich dotychczasowych generacji Focusa. Będzie oferowany także z ekskluzywnymi dodatkami. Wśród odmian Focusa znajdą się między innymi wersje Focus Trend i Titanium, sportowy Focus ST-Line, ekskluzywny Focus Vignale i pierwszy crossover – Focus Active.

Na pokładzie nowego Focusa pojawią się nowe systemy Stop & Go, rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości i utrzymania na środku pasa ruchu, które ułatwiają jazdę w mieście z częstym zatrzymaniem i ruszaniem. Bedzie też doświetlanie zakrętów i dostosowanie oświetlenia do znaków drogowych, co ma pomagać kierowcom w nocnej jeździe. We wnętrzu znajdziemy wyświetlacz przezierny oraz system wspomagający parkowanie, który umożliwia wykonywanie w pełni zautomatyzowanych manewrów parkowania za jednym naciśnięciem przycisku.

Technologicznie poprowono o 20 procent sztywność skrętną nadwozia i zamontowano izolowane, niezależne zawieszenie tylne z bezstopniową kontrolą tłumienia.

Wraz z nowym Focusem Ford wprowadza wbudowany modem FordPass Connect, zapewniający łączność w ruchu, indukcyjne ładowanie smartfonów, system SYNC 3 z 8-calowym wyświetlaczem dotykowym i system audio B&O PLAY.

Pod maskę trafią silniki benzynowe EcoBoost: 1.0 i 1.5  z systemem dezaktywacji jednego z cylindrów (w wersjach trzycylindrowych) i wysokoprężne: 1.5 i 2.0 EcoBlue, które z pomocą nowej 8-biegowej przekładni automatycznej mają zapewniać 10-procentowe obniżenie zużycia paliwa dla całej gamy modelowej Focusa.

Zaawansowane rozwiązania na pokładzie nowego Focusa to między innymi:

Exit mobile version