Site icon Motocaina

Nowe Kawasaki KX450F 2016

a:2:{s:6:"old_id";s:4:"9255";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Najnowsze wcielenie Kawasaki KX450F cechuje głównie obniżenie masy silnika i nadwozia. W jednostce napędowej wprowadzono usprawnienia, z których najbardziej cenione rozwiązanie konstrukcyjne to „works-base bridged-box bottom piston” – unikatowe dla Kawasaki (znane jeszcze z modelu 2010 KX450F). Co zmieniono w nowym silniku? Przeprowadzono modyfikacje głowicy, zaworów dolotowych, krzywek wlotowych na wałku rozrządu.

W układzie elektronicznym znalazł się tryb kontroli ruszania, złączki DFI plug-and-play oraz możliwość zmiany ustawień ECU. Korzystając z nowego, przenośnego zestawu kalibracyjnego KX FI każdy kierowca może uzyskać taką samą precyzję regulacji parametrów wtrysku paliwa (FI), jak fabryczne zespoły mechaników Kawasaki.

Umożliwiono czteropozycyjną regulację kierownicy i dwupozycyjną regulację podnóżków. Przednia tarcza hamulcowa ma 270 mm.

W nowym KX450F montuje się teraz wyścigowe zawieszenie o szerokim zakresie regulacji SFF-Air TAC (wykorzystano tytan).  Duże, 49-milimetrowe rury wewnętrzne mają gwarantować sztywność widelca, a niska charakterystyka tarcia ma się przekładać na jego miękkie działanie.

Na nowy wygląd motocykla składa się węższa, inaczej ustawiona niż do tej pory osłona chłodnicy, bardziej płaskie siedzenie i zbiornik. Czarne obręcze, czarne osłony widelca i zielone akcenty nadal pozostają znakiem rozpoznawczym Kawasaki. Zielone wykończenie regulatorów zawieszenia i zielone elementy osłon silnika nadają KX450F wygląd ekstremalnej maszyny wyścigowej.

 

Exit mobile version