Auto urosło w każdym wymiarze, no i – bądźmy szczerzy – wreszcie wyładniało! Zdecydowanie lepiej prezentuje się zwłaszcza tył nadwozia, który dotychczas wzbudzał wiele kontrowersji. Linie są łagodniejsze i bardziej smukłe. Wnętrze otrzymało sporej wielkości monitor (ponad 10 cali), ale także zmodernizowany system multimedialny, który teraz będzie można obsługiwać zarówno głosowo, jak i gestami.
Z nowości pojawi się wytłumająca odgłosy z otoczenia szyba przednia, BI-LEDowe reflektory w standardzie i w pełni LEDowe jako opcja (z tyłu w standardzie), oraz aktywna kontrola wlotu powietrza do chłodnicy, wpływająca na zwiększenie wydajności.
Bagażnik ma mieć 525 litrów pojemości, a siedzenia mają się składać w proporcjach 40:20:40 – przy użyciu wygodnego przycisku.
BMW X4 pojawi się w bazowej odmianie xDrive20i (184 KM), pośredniej xDrive 30i (252 KM) i najmocniejszej M40i (360 KM). Fani jednostek wyspokoprężnych też dostaną dowyboru kilka wariantów mocy: 190, 231, 265 i 326 KM w M40d.
Samochód trafi do sprzedaży w kwietniu.