Site icon Motocaina

Nowe Audi TT – debiut w Genewie

 

Narazie nie widać wielkiej rewolucji – Audi TT – nadal pozostanie zgrabnym, niedużym samochodem o sportowej linii nadwozia. W nowym miejscu umieszczono logo czterech pierścieni. Znajduje się teraz pośrodku maski i przypomina formą logo, które znajduje się w model R8.

Audi TT 2014
fot. Audi

Pionowe listwy dzielą duże wloty powietrza. Ten sam motyw powtórzono w stylizacji reflektorów. Tutaj listwy są jednocześnie światłami do jazdy w dzień. Opcjonalnie, dla tego modelu, Audi oferuje reflektory diodowe lub reflektory diodowe Matrix LED. W przypadku tego drugiego rozwiązania, światło drogowe emitowane jest przez pojedynczo sterowane diody.

Profil nowego coupé przypomina TT pierwszej generacji. Forma słupka C, ze swoim lekkim załamaniem sprawia, że cała sylwetka nowego TT wygląda atletycznie.

Audi TT 2014
fot. Audi

Poziome linie tyłu pojazdu podkreślają szeroką sylwetkę. Nowością jest, że tylne światła są zawsze włączone. Łączy je długie, płaskie pasmo świetlne, czyli trzecie światło hamowania. Niezależnie od wersji silnikowej, w dyfuzorze umieszczono dwie duże, okrągłe końcówki rur wydechowych. Natomiast Audi TTS, podobnie jak wszystkie modele S, ma cztery końcówki rur wydechowych.

Audi TT 2014
fot. Audi

We wnętrzu konsola tunelu środkowego i obudowy drzwi mają mieć opływowe, korespondujące ze sobą kontury. Tablica rozdzielcza przy spojrzeniu z góry ma przypominać skrzydło szybowca. Okrągłe nawiewy, klasyczna cecha serii TT, mają przywodzą na myśl wygląd silników lotniczych. Zrezygnowano z centralnego monitora MMI, który zastąpiono Audi virtual cockpit.

Exit mobile version