Site icon Motocaina

Nissana kupisz przez internet – w Paryżu

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"18697";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Według badania Bain & Company 2017, w 50% przypadków zakup samochodu rozpoczyna się w Internecie, a 60% konsumentów wybiera markę, model i cenę jeszcze przed przyjściem do salonu. Aby dostosować się do nowych wymagań i nawyków konsumentów Nissan uruchamia koncepcję sieci dystrybucji  online i offline w nowych formatach i technologiach, przekazując klientom pełną kontrolę nad procesem zakupu i wsparcie za pośrednictwem ekspertów ds. produktów. W projekt włączył się dealer Nissana – Groupe Altaïr.

Nissan City Hub w centrum handlowym Vélizy 2 łączy w sobie cyfrowy ekosystem z atrakcyjnym sklepem koncepcyjnym: 88 m2 powierzchni ekranów i wyświetlaczy, 5 miejsc do przekazywania samochodów do jazd testowych i planowana rozbudowa po jesieni 2019 roku. Rozwiązania z zakresu e-commerce zostały opracowane tak, aby zapewnić szerokie możliwości personalizacji oraz wygodnego zakupu samochodów bezpośrednio w trybie online. Wystarczy kilka kliknięć, aby kupić np. model Leaf czy Qashqai. Klientów witają ambasadorowie Nissan Intelligent Mobility – doradcy klienta z szerokim doświadczeniem w dziedzinie sztuk kreatywnych, muzyki i nowych technologii, którzy kierują potencjalnych klientów w odpowiednie meandry zakupów.

Po planowanej rozbudowie, Nissan City Hub będzie również okazją dla konsumentów do odkrycia xStorage Home – rozwiązania do magazynowania energii, które wykorzystuje nowe lub używane akumulatory z samochodów elektrycznych Nissana, oraz pierwszej we Francji sieci szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych.

W dalszej kolejności, klienci Nissan City Hub będą mieli możliwość odbioru swoich samochodów bezpośrednio w Vélizy lub w innym salonie Groupe Altaïr, a nawet we własnym domu.

Nowy filar przyszłej strategii dystrybucji detalicznej koncernu Nissan będzie realizowany także w innych metropoliach, takich jak Berlin, Tokio czy Szanghaj.

Exit mobile version