Site icon Motocaina

Nissan przygotował pewną nowość dla europejskich dealerów!

Nowe logo Nissana w europejskiej sieci dealerskiej

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"33196";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Salon Nissana Van Mossel w Amsterdamie jest od dziś pierwszym salonem, który wprowadził nowe logo marki w europejskiej sieci dealerskiej. Nowoczesna, płaska i dwuwymiarowa konstrukcja nowego logo oznacza ciągłą ewolucję Nissana w kierunku innowacyjnej marki mobilnej przyszłości.

Pierwszym modelem Nissana ozdobionym nowym logo jest niedawno wprowadzony na rynek Nissan Ariya. Wyznaczając nowy rozdział dla marki i jej elektrycznej przyszłości, Ariya jest idealną platformą dla nowego logo i demonstruje zaangażowanie firmy na rzecz klientów, pracowników i społeczeństwa.

Przeczytaj też: Nissan Ariya już w Europie. Kiedy będzie dostępny w sprzedaży?

Bas Bijl, dyrektor handlowy Nissan Van Mossel, powiedział:

To nowe logo tylko podkreśla ciągłe ulepszenia, które Nissan stara się zapewniać klientom na każdym etapie produkcji i sprzedaży samochodów.

Nowe logo wewnątrz i na zewnątrz salonów jest częścią nowego doświadczenia w handlu detalicznym. We współpracy z Nissanem pracowaliśmy nad tym, aby nasze przedstawicielstwa reprezentowały ciągłe zaangażowanie firmy z innowacyjnym podejściem zorientowanym na klienta.

Exit mobile version