Site icon Motocaina

My BMW – aplikacja nowej generacji dla klientów BMW

My BMW

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"32010";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Od czasu wprowadzenia aplikacji BMW i Remote w 2013 roku, a następnie aplikacji BMW Connected, BMW oferuje swoim klientom możliwość bezproblemowej łączności między smartfonem a samochodem. Aplikacja nowej generacji jest teraz dostępna dla klientów z 30 europejskich rynków, oraz w Chinach i Korei.

Aplikacja My BMW ma nowy wygląd, intuicyjną i uproszczoną obsługę oraz nowe usługi wspierające indywidualną elektromobilność.

Peter Henrich, starszy wiceprezes BMW Group Connected Company Customer, powiedział:

Wraz z nową generacją aplikacji, robimy kolejny krok w rozszerzaniu cyfrowych doświadczeń klientów wokół naszych pojazdów, a tym samym spełniamy zwiększone zapotrzebowanie klientów na usługi i funkcje cyfrowe. Aplikacja My BMW  płynnie integruje nasze pojazdy z cyfrowym stylem życia naszych klientów. Aplikacja oferuje wiele przydatnych treści zarówno w codziennym użytkowaniu pojazdu, jak i w osobistej interakcji z nami jako marką, którą stale rozwijamy.

Przeczytaj też: Aplikacja BMW powie, kiedy będzie zielone światło

Najważniejsze fakty w skrócie:

Nową generację aplikacji można pobrać bezpłatnie ze sklepu Google Play i Apple App Store. Do połowy 2021 roku aplikacja My BMW będzie dostępna w 23 językach i ponad 40 krajach, w tym w USA, Kanadzie, Brazylii i Meksyku, a także na innych rynkach Azji Południowo-Wschodniej.

Exit mobile version