Podczas tegorocznej akcji MotoMikołajki.pl motocykliści licznie zgromadzili się na Błoniach Stadionu Narodowego, gdzie powitali dzieci, które od wczesnych godzin porannych gościły na zimowym Narodowym. Następnie po zjedzeniu pizzy i zrobieniu pamiątkowego zdjęcia wszyscy zgromadzeni motocykliści uformowali kolumnę, do której dołączyli strażacy ze swoimi wozami strażackimi oraz wypełnione po brzegi trzy zabytkowe autobusy z dziećmi i w eskorcie policji ruszyli na Plac Zamkowy.
Tam odbyła się dalsza część imprezy, w trakcie której wszyscy uczestnicy i przechodnie utworzyli „żywą choinkę”, a dzieci mogły podziwiać wspaniale przystrojone maszyny oraz mogły wybierać NajMikołajkę, NajMikołaja oraz NajMotocykl. Dodatkowo
MotoMokołaje zgromadzeni przy Kościele św. Anny kwestowali na rzecz podopiecznych z domów dziecka i ze swoich świątecznie przystrojonych kasków rozdawali mnóstwo słodkości. Sami mogli posilić się przygotowanymi specjalnie dla nich gorącymi napojami i pysznymi batonami.
Po zakończeniu zabawy na Placu Zamkowym kolumna złożona z motocykli, wozów strażackich i autobusów z dziećmi utworzyła się ponownie i ruszyła w kolejne miejsca. Na trasie podzieliła się na dwie – dzieci udały się na dalszą część imprezy do parku
zabaw Digiloo, a MotoMikołaje pojechali do salonu BMW Motorrad Inchcape Motor, przy ulicy Prymasa Tysiąclecia, gdzie zostali ugoszczeni grochówką, ciepłymi napojami i ciastkami. W Fan Parku Digiloo i na Warszawiance na dzieci czekały dalsze atrakcje odpowiednie do ich wieku: sala zabaw z kulkami, zjeżdżalniami i linami, ścianka wspinaczkowa oraz strzelnica. Na zakończenie imprezy każdy z podopiecznych otrzymał świąteczną paczkę, która dzięki tegorocznym dobroczyńcom była naprawdę ciężka i wypakowana po brzegi.
„Jesteśmy niezmiernie wdzięczni wszystkim firmom, które wsparły tegoroczną edycję Motomikołajek.pl, bo to dzięki nim mogliśmy zapewnić dzieciom mnóstwo atrakcji i wypakowane po brzegi paczki świąteczne, a co najważniejsze mogliśmy przekazać wiele artykułów chemicznych i gospodarczych bezpośrednio do domów, w których dzieci mieszkają na co dzień. Jeszcze raz serdecznie wszystkim dziękujemy i mamy nadzieję, że dołączycie do nas również w przyszłym roku” – powiedział Krzysztof Rzepecki, Prezes Fundacji Jednym Śladem.
Akcję wsparły firmy: Rohlig Suus Logistic, BMW Motorrad Inchcape Motor, PageGroup, 4 safe, Zarząd Dróg Miejskich, Tramwaje Warszawskie, Fanex, FCA Fiat Chrysler Automobiles, Chocolissimo, 4Vision, Muzeum Motoryzacji i Techniki, Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej, forum Honda Hornet, Testa Communication, Stadion Narodowy, Fun Park Digillo, Strzelnica Cover, Fundacja PwC, Reckitt Benckiser, MaoMam
Sponsorami nagród w konkursach byli: Garmin Polska Sp., Liberty Motors, Motorismo, Motoszkoła, Jagatex, Suzuki, Honda Motorista, Honda Plaza, Mio Technology, Yamaha Motor Polska.
Szczegółowe informacje o akcji, zdjęcia i pozostałe materiały z imprezy można znaleźć na stronie: www.motomikolajki.pl oraz na Facebooku: http://www.facebook.com/MotoMikolajki.