Site icon Motocaina

Mocno zmienione Mitsubishi ASX pojawi się w Genewie

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"18266";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

ASX został wprowadzony do sprzedaży w 2009 roku i do dziś sprzedano ponad 1,3 miliona egzemplarzy tego SUV-a, w 90 krajach na świecie. Jest on trzecim pod względem popularności modelem Mitsubishi.

Nowy ASX  został odświeżony zgodnie z koncepcją stylistyczną Dynamic Shield. Masywny zderzak obejmuje cały centralny przedni pas z obu stron, a kwadratowe poziome i pionowe elementy grilla, oraz osłona pod zderzakiem dopełniają wyglądu. Nowa stylizacja sprawia, że maska jest bardziej pochylona, dzięki czemu poprawiła się widoczność z przodu. Charakterystyczne reflektory LED, z kierunkowskazami i światłami przeciwmgielnymi umieszczonymi przy krawędzi zderzaka, podkreślają stylizację typową dla samochodów Mitsubishi.

W tylnej części nadwozia ASX-a zastosowano zestaw lamp LED (z wyjątkiem kierunkowskazów), który rozciąga się na całej szerokości samochodu i podkreśla jego masywną sylwetkę. Model teraz dostępny w żywym kolorze Red Diamond, energicznym Sunshine Orange oraz eleganckim Oak Brown.

Nowe Mitsubishi ASX oferuje najnowszą wersję systemu łączności z urządzeniami mobilnymi SDA. Pozwala on także między innymi na oglądanie filmów zapisanych na pendrive. Wielkość wyświetlacza zwiększono z siedmiu do ośmiu cali, a w najwyższych wersjach wyposażenia dostępny jest system nawigacyjny Tom Tom. Aby uzyskać informację o ruchu w czasie rzeczywistym wystarczy połączyć się z internetem za pomocą smartfona.

Wkrótce dostępna będzie aplikacja, która wykorzystując wskazania prędkościomierza, licznika kilometrów i świateł ostrzegawczych dostarczy wiele informacji o pojeździe. Aplikacja umożliwi sprawdzenie poziomu paliwa i wskaże kierowcy drogę do najbliższej stacji benzynowej, a także udzieli wskazówek dotyczących przeglądów i obsługi samochodu.

Na rynkach europejskich ASX będzie oferowany z benzynowym 16-zaworowym silnikiem MIVEC o pojemności 2 litrów, współpracującym z pięciobiegową manualną skrzynią biegów, lub z  przekładnią automatyczną INVECS-III CVT z trybem sportowym. Dostępne będą wersje z napędem na oś przednią oraz na cztery koła.

Exit mobile version