Site icon Motocaina

Mitsubishi Lancer EVO IX gr. N

Fot. Paweł Zoń/www.kajto.pl

Silnik:

4-cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, pojemność 1998 cm3, umieszczony z przodu-poprzecznie

Maksymalna moc: 280 KM przy 4470 obr/min

Maksymalny moment:560 Nm przy 3460 obr/min

Wtrysk: wielopunktowy, sekwencyjny

Turbosprężarka: Mitsubishi ze zwężką 32 mm

 

Przeniesienie napędu:

Sprzęgło stalowe jedno tarczowe firmy Sachs

5-biegowa, kłowa skrzynia biegów firmy Kaps

Hamulce:

Brembo, tarczowe, wentylowane

Przód: 355 mm i 4-tłoczkowe (asfalt) i 300 mm i 4-tłoczkowe (szuter)

Tył: 295mm (asfalt), 295 mm (szuter) 4-tłoczkowe

Hamulec ręczny – hydrauliczny

Zawieszenie:

Extremetech – MacPherson (przód) i Multi-link (tył)

Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie

Koła:

– asfalt 8×18 cali

– szuter 7×15 cali

Wymiary:

długość: 4,490 mm

szerokość: 1770 mm

masa: minimum 1310 kg

rozstaw osi: 2,625 mm

 

Exit mobile version