Jako kolejne potwierdzenie tego wyjątkowego związku, 30 października Mistrzynie Juventusu zawitały do Balocco na legendarny tor Grupy FCA, aby przetestować samochody z najbardziej utytułowanej w historii gamy SUV-ów. Dla żeńskiej drużyny Juventusu był to dzień pełen wrażeń, podczas którego zawodniczki w towarzystwie włoskich dziennikarek z branży motoryzacyjnej, miały okazję przetestować na zwykłych drogach i w terenie Jeepa Renegade’a, Compassa, Jeepa Cherokee i Grand Cherokee oraz Wranglera, w tym mocne wersje Trackhawk i SRT.
Za kierownicą SUV-ów Jeepa, trenerka Rita Guarino i zawodniczki Bianconeri zamieniły buty na obcasach na obuwie sportowe, by z dużą prędkością stawić czoła wyzwanim na wyasfaltowanym torze i zmierzyć się z wymagającymi przeszkodami na trudnej trasie off-roadowej, przygotowanej specjalnie do przetestowania legendarnych osiągów samochodów 4×4 marki.
Po debiucie w Mistrzostwach Piłki Nożnej Serie A w 2017 roku, żeńska drużyna Juventusu wygrała już dwa razy Mistrzostwo Serie A, jeden Puchar Włoch oraz jeden Superpuchar Włoch. Konsekwencja i wytrwałość w podążaniu ścieżką sukcesu i pokonywaniu wszelkich przeszkód zbliża drużynę do filozofii marki Jeep: w ciągu zaledwie dwóch sezonów od debiutu w Serie A, zawodniczki Juventusu zdobyły cztery krajowe trofea, wyznaczając nową drogę do sukcesu.
Od zawsze marka Jeep jest mocno związana ze światem sportu. Przełożyło się to na udaną współpracę z Juventusem już ósmy sezon i siedem kolejnych mistrzowskich tytułów w Serie A męskiej drużyny Bianconeri z logo Jeepa na koszulce oraz cztery trofea zdobyte przez żeńską drużynę Juventusu w ciągu zaledwie dwóch lat. Markę łączą również wspólne wartości ze światem surfingu i od pięciu lat jest ona jedynym partnerem motoryzacyjnym World Surf League (WSL), jako pierwszy w historii wyłączny partner motoryzacyjny WSL Championship Tour i trasy, w której biorą udział najwięksi „mistrzowie fal”.