W pierwszym etapie kampanii marka Castrol ruszyła z akcją online zachęcającą kierowców do zarezerwowania usługi lub przeglądu samochodu przed zimą w najbliższym niezależnym warsztacie.
W kolejnym etapie Castrol zaprasza klientów z Polski do nominowania ulubionych mechaników lub warsztatów, aby wyrazić uznanie dla ich pracy. Kierowcy, którzy chcą włączyć się do akcji, muszą tylko wypełnić krótki formularz na stronie internetowej, w którym wskażą, kogo chcą nominować i dlaczego. Można to zrobić w terminie 28.09-14.11.2020 roku.
Przeczytaj też: Kobieta, zawód: mechanik samochodowy
Klienci mają szansę na wygranie nagród rzeczowych, a zwycięscy mechanicy mogą zdobyć szereg ekscytujących nagród, w tym parę butów wyścigowych podpisanych przez kierowcę Formuły 1 Daniela Ricciardo z zespołu Renault. Na pozostałych laureatów czekają wyjątkowe doświadczenia związane z F1 – udział w sesji czatu na żywo online z mechanikiem wyścigowym zespołu DP World Renault F1 oraz w wirtualnej wycieczce po strefie serwisowej zespołu.
Ambasadorzy sportów motorowych Castrol — kierowca F1 Daniel Ricciardo, gwiazda rajdów i rallycross, Petter Solberg oraz kierowca superbike’ów Cal Crutchlow — również uczestniczą w kampanii. Będą promowali Miesiąc Mechanika w swoich mediach społecznościowych, zachęcając kierowców do zaangażowania w akcję.
Pracowników i warsztaty można nominować na stronie: TUTAJ
Regulamin konkursu można znaleźć tutaj: REGULAMIN
Przeczytaj też: Kobieta-mechanik: sześć typów