Site icon Motocaina

Mężczyźni wolą blondynki, a kobiety MINI

Kobiety kochają Mini – zwłaszcza sportowe: pucharówka Mini Challange (z lewej) i rajdowe Mini z 1967 r.
fot. Katarzyna Frendl

Tym razem reklama dla pań: Tom Ford, amerykański projektant oraz reżyser filmowy w reklamie używanych samochodów.

fot. dalewurfel.com

Otóż płeć piękna to łakomy kąsek dla… producentów aut oczywiście. W zeszłym roku 38,5 procent samochodowego rynku amerykańskiego stanowiły kobiety. Nie dziwi więc fakt udziału amerykańskich gwiazd w reklamach kierowanych właśnie do pań.

A jakie marki samochodów kupują kobiety?

MINI wybrało 47,9% (na 100% kupionych Mini, 47,9% zostało zarejestrowanych na kobietę), KIA blisko 47%, Hondę 46%, Nissana 45,5% a Subaru 45%.

I tak cytując słowa pewnego dziennikarza: „Mężczyźni wolą blondynki, a kobiety MINI”.

Exit mobile version