Site icon Motocaina

Mercedes-Benz Polska uruchamia salon samochodowy online

Mercedes-Benz Polska uruchamia salon samochodowy online

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"25304";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Po „wejściu” do salonu online Mercedes-Benz, tak samo jak w przypadku tradycyjnej placówki, w pierwszej kolejności klient ma możliwość oglądania samochodów dostępnych od ręki – nowych lub używanych. Nawet w tym przypadku potencjalny nabywca może wyszukać egzemplarz ściśle dopasowany do swoich wymagań – wśród kryteriów są nie tylko klasa pojazdu, parametry silnika, ale też elementy wyposażenia oraz kolorystyka. 

Do dyspozycji jest też klasyczny konfigurator nowych samochodów, pozwalający stworzyć swój wymarzony samochód „szyty na miarę”, a także unikalny konfigurator lifestyle’owy. To propozycja dla tych, którzy jeszcze nie mają sprecyzowanego wyboru modelu. W tym przypadku selekcja auta nie przebiega na bazie „twardych” parametrów, ale osobistych priorytetów, takich jak przestrzeń bagażowa, ekonomiczność czy sportowy design.

Czytaj: Mercedes-Benz Polska wpiera WOŚP!

Gość salonu online może błyskawicznie skontaktować się ze sprzedawcą celem omówienia „rzeczywistych” aspektów oględzin i zakupu pojazdu – po wysłaniu krótkiego formularza skontaktuje się on z nami w wybranym terminie. Na życzenie istnieje nawet możliwość zdalnej wideoprezentacji samochodu. W każdej chwili można też wybrać kontakt z infolinią Mercedes-Benz, której pracownicy odpowiedzą na wszelkie zagadnienia techniczne, związane z formalnościami lub logistyką.

Salon samochodowy Mercedesa możecie zobaczyć tutaj: www.mercedes-benz.pl/passengercars/mercedes-benz-cars/online-showroom.html

Exit mobile version