McLaren 765LT Spider to bardzo bliski krewny coupe 765LT „Longtail”, który został zaprezentowany w zeszłym roku. Przenosząc dynamiczne i aerodynamiczne DNA coupe bez, jak zapewnia producent, żadnych kompromisów konstrukcyjnych i tylko z minimalnym wzrostem masy o 49 kg – główna w tym zasługa chowanego, twardego dachu (który rozkłada się w 11 sekund) i towarzyszącemu mu mechanizmowi operacyjnemu – 765LT Spider waży zaledwie 1388 kg (waga DIN), czyli jest o 80 kg lżejszy niż 720S Spider.
Ten sam pakiet aerodynamiczny z włókna węglowego, co w coupe – przedni splitter, podłoga, boczne progi, przedni i tylny zderzak oraz tylny dyfuzor, ale z aktywnym tylnym spojlerem skalibrowanym do położenia dachu, sprawiają, że siła docisku jest o 25% większa niż w 720S Spider. Dzięki specjalnie zaprojektowanym sprężynom i amortyzatorom, zwiększonemu rozstawowi przednich kół, niższemu prześwitowi oraz unikalnemu oprogramowaniu dla połączonego hydraulicznego zawieszenia Proactive Chassis Control II zwiększono dynamikę podwozia.
McLaren zapewnia, że elektrycznie sterowana tylna szyba pozwala kierowcy w pełni cieszyć się „ścieżką dźwiękową LT” z czterowylotowego, w pełni tytanowego układu wydechowego, nawet przy założonym dachu.
765 KM i 800 Nm z 4,0-litrowego silnika V8 z podwójnym turbodoładowaniem sprawiają, że samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2,7 sekundy, a rozpędzenie się do 200 km/h zajmuje 765 LT Spider 7,2 sekundy. To najszybciej przyspieszający LT Spider w historii.
Zminimalizowana waga, skoncentrowana na torze dynamika i zoptymalizowana aerodynamika – 765LT Spider ma wszystkie wiodące w swojej klasie możliwości coupe, a także spełnia wymagania LT dotyczące ekskluzywności. Powstaną tylko 765 egzemplarze McLarena 765LT Spider.