![]() |
fot. Volkswagen |
„Volkswagen. Wszystko mamy lepsze” to hasło najnowszej kampanii reklamowej niemieckiego producenta. Marka nie zamierza jednak sama przechwalać się swoimi licznymi atutami, a zaprasza swoich potencjalnych klientów do obejrzenia castingu, podczas którego utalentowani młodsi i starsi uczestnicy o różnym wieku, charakterze i upodobaniach w zabawny, lekki sposób prezentują wybrany element wyposażenia z oferty VW. Wśród 12 filmików możemy dowiedzieć się o nowych cenach aut, atrakcyjnych kredytach, a także posłuchać, czym jest Park Assist, TSI czy ESP.
Aktorzy zaskakują widzów i gwarantują nie tylko dobrą zabawę, ale i poszerzenie naszej wiedzy na temat samochodów z Wolfsburga. Dają nam też prawo głosu – na stronie „Wybierz najlepszych” można głosować na najlepszy show lub poprosić o szczegółową ofertę kupna auta.
Innowacyjne reklamy będą emitowane w radio i publikowane w prasie, a także pojawią się w internecie i na billboardach. Filmiki oglądać można na specalnych kanale YouTube „Casting Volkswagen – Wybierz najlepszych”.
Kampanię internetową opracowała i zrealizowała agencja interaktywna GoldenSubmarine.