Site icon Motocaina

Malaguti XTM50 i XSM50 – te zwinne motocykle zadebiutują w Polsce

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"24257";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Silnik, w jaki zostały wyposażone modele XTM i XSM to chłodzona cieczą, dwusuwowa, jednocylindrowa jednostka o pojemności skokowej wynoszącej 50 cm3. Generuje ona moc maksymalną wynoszącą 3 konie mechaniczne i w pełni wykorzystuje ustawowy limit 11 kW / 15 KM w tej klasie. Oszczędny silnik, zużywający średnio 2,5 litra benzyny na 100 kilometrów, zasilany jest układem wtrysku paliwa, a przeniesienie napędu odbywa się za pomocą łańcucha na koła zębate. 

Malaguti XSM 50 to model przede wszystkim dla tych, którzy nigdy wcześniej nie jeździli na motorze. To też dobra alternatywa transportu dla osób, które stawiają na wygodne i szybkie przemieszczanie się w mieście. Natomiast Malaguti XTM 50 jest skierowany dla tych, którzy interesują się off-roadem lub po prostu zaczynają jeździć w trudniejszych warunkach. Można odróżnić go dzięki większym kołom ze specjalnymi terenowymi oponami. 

4-6 marca modele Malaguti, a w tym XSM50 pojawią się podczas Motorcycle Show 2020 w PTAK Warsaw Expo. Więc każdy będzie mógł osobiście obejrzeć nowości i przekonać się co potrafią.

Exit mobile version