W kategorii aut popularnych doceniono harmonijne wnętrze Subaru Outback |
![]() |
fot. Subaru |
Tym razem decydujący głos mieli dziennikarze – to ośmiu redaktorów przez ostatnie dwa miesiące testowało 40 nowych lub odświeżonych modeli, zachwycając się lub krytykując ich wnętrze. Ich uwaga skupiała się wokół estetyki wykonania i wyglądu – szukano wnętrz przemyślanych, z pomysłem. Wreszcie udało im się znaleźć najbardziej kreatywne.
Na zwycięsto można było również zapracować bezpieczeństwem wnęrza, jakością użytych materiałów, wygodą użytkowania, a więc ergonomią – dostępnością i widocznością przycisków i łatwością ich obsługi. Krytyczni redaktorzy Ward’s Automotive kontrolowali też faktyczną ilość wolnego miejsca, komfort podróżowania autem zarówno jako jego kierowca, jak i pasażer oraz wielkość przestrzeni bagażowej.
Zwycięzcami zostały samochody wyższych klas i segmentów, utożsamiane w Polsce z luksusem. A oto i one:
– autem popularnym z najpiękniejszym wnętrzem w cenie do 30 000 dolarów został Subaru Outback;
– wnętrze najbardziej zasługujące na uwagę wśród aut klas premium to wnętrze Infiniti M56;
– w kategorii aut hybrydowych doceniono Lexusa HS250h;
– najlpiękniejszy sportowy look ma wnętrze Chevroleta Camaro;
– popularnym SUV’em o zwracającym uwagę wyglądzie został nie sprzedawany w Polsce Chevrolet Equinox, a SUV’em premium znane nam Volvo XC60;
– za wszechstronność doceniono auto z Monachium – został nim BMW serii 5GT;
– przełomowy design oferuje zdaniem dziennikarzy Acura ZDX;
– najmniejsza w rankingu okazała się Mazda 3 MPS nagrodzona za najlepszą ekspresję;
– najbardziej inspirującym wnętrzem okazało się to, oferowane w Porsche Panamera.