Site icon Motocaina

Lexus pracuje nad napędem na cztery koła dla samochodów hybrydowych

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"22455";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Taka konfiguracja eliminuje wał napędowy, co z kolei ułatwia zachowanie przestrzeni we wnętrzu auta. W układzie E-Axle moc tylnego motoru elektrycznego ma wynosić około 80-100 KW, czyli nawet 135 KM. Obecnie układ hybrydowy przednionapędowego modelu ES 300h wytwarza łącznie 218 KM. Debiut już wkrótce Inżynierowie Lexusa zapowiadają, że nowy napęd 4×4 E-Axle ma trafić do samochodów japońskiego producenta na początku przyszłej dekady.

Wykorzystanie modelu ES jako prototypu pozwala sądzić, że będzie on jednym z pierwszych aut, które otrzymają taką technologię. Japońscy dziennikarze, którzy mieli już okazję przetestować sedana z nowym napędem podkreślają, że samochód nie tylko prowadzi się pewnie, ale także zapewnia większe poczucie mocy.

Exit mobile version