Site icon Motocaina

Lew w nowej odsłonie! Peugeot prezentuje nowe logo

Peugeot prezentuje nowe logo

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"34697";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Od 1850 roku Peugeot zaprezentował światu dziesięć kolejnych logotypów, z których wszystkie zawierały emblemat lwa. Jedynasta wersja, jeszcze bardziej opływowa, bardziej jakościowa i bardziej elegancka, została właśnie zaprezentowana przez Peugeot  Design Lab.

Obecne logo, wprowadzone na rynek w 2010 roku, musiało zostać zmienione, aby ukoronować ruch marki na wyższy poziom. Peugeot zmienia logo, aby dotrzymać kroku swoim samochodom.

Przeczytaj też: Peugeot 3008 po liftingu – pierwsza jazda. Milutki kotek pod maską groźnego lwa

Nowe logo uosabia wczoraj, dziś i jutro marki Peugeot. Zostało zaprojektowane z myślą o trwałości.

Herb z wizerunkiem lwa zawsze był częścią Peugeota. Z dumą prezentuje wartości francuskiej marki. Jest to charakterystyczny symbol przynależności i uznania.

Nowe logo z lwem jest synonimem prestiżu, pewności siebie i długowieczności. Dzięki niemu i nowej identyfikacji wizualnej Peugeot łączy historię z hipernowoczesnością.

Przeczytaj też: Test Peugeot 508 Hybrid LB – czy to ma sens?

Exit mobile version