fot. Volvo
|
Fakt – kobiety dobierają kolory ubiorów, dodatków i makijażu z należytą starannością. Rażą je zestawienia barw, które ewidentnie do siebie nie pasują. Czasem wpływa to na ich samopoczucie. Koncern Volvo posiadł tę wiedzę i wyszedł na przeciw kobietom – posiadaczkom Volvo S60 – proponując trzy odcienie lakierów do paznokci, które komponują się z ciekawymi barwami karoserii samochodu. W ofercie kolekcji dedykowanej najnowszemu modelowi marki pojawiły się emalie w następujących zabarwieniach: Ember Black (czarny węgiel), Vibrant Copper (wibrująca miedź) i Cosmic White (kosmiczny biały).
Co prawda przedstawicielka koncernu, odpowiedzialna za marketing i jednocześnie pomysłodawczyni wprowadzenia lakierów do paznokci do oferty Volvo Collection przyznała, że postanowiono zrobić coś innego niż wszyscy i okrasić to odrobiną przewrotności i humoru, to jednak pomysł wydaje się słuszny. Przyjemnie jest podróżować w otoczeniu przyjaznych barw i poczuciu, że nic nas – poza sytuacją na zewnątrz auta – nie jest w stanie wyprowadzić z równowagi. To zatem nie tylko element strategii marketingowej firmy, ale także sprzyjające komfortowi psychicznemu kobiety, przemyślane podejście psychologiczne.
Czy należy sądzić, że niebawem w "sklepach" z akcesoriami różnych marek samochodowych znajdziemy np. kosmetyki idealne do używania w określonym typie auta, a może dedykowaną określonemu modelowi linię biżuterii? Dlaczego by nie?
Lakiery kupisz tutaj za 16.90 euro za sztukę (ok. 70 złotych).