Współpraca obu marek, to wymiana doświadczeń dotyczących miejskiego designu, co zaowocowało stworzeniem kolekcji mebli Smart ForTwo BoConcept.
„Głównym celem marki Smart i Bo Concept jest stworzenie elementów, które optymalnie wpasują się w ograniczoną przestrzeń dostępną w mieszkaniach miejskich, a ponadto będą zaprojektowane w niepowtarzalnym stylu. Produkty będą dla klientów odzwierciedleniem ich osobowości, a także pozwolą klientom w szczególny sposób zorganizować domową przestrzeń” – mówi Annette Winkler, prezes zarządu Smart.
Kolejnym projektem jest specjalna edycja Smarta ForTwo, który inspirowany był modelem Brabus Cabrio oraz wnętrzami mieszkań. Nowemu ForTwo zafundowano nadwozie w kolorze białym z wykończeniami w kolorze kawowym.
„Z początkiem marca 2013 roku, w sklepach BoConcept na całym świecie rozpocznie się promocja Smarta ForTwo” – poinformowali rzecznicy duńskiej marki w oficjalnym oświadczeniu.
Kolekcja mebli będzie zawierać sofę, fotel z licznymi nawiązaniami do siedzenia samochodu, a także stolik, szklane ozdoby, poduszki oraz zegar.