Część z nich releguje się z Forda, część należy do SEMA Businesswomen’s Network (SBN). Trzy propozycje nowej formuły zostaną opublikowane w sieci 23 maja i poddane głosowaniu. 5 czerwca dowiemy się, który projekt zebrał najwięcej głosów. Podczas lata w siedzibie Source Interlink Media w Kalifornii szkic nabierze kształtu i zostanie wcielony w życie.
Ford Mustang GT |
fot. Ford |
Po ukończeniu Ford będzie wystawiony na licytację – pełny dochód ze sprzedaży trafi na cele charytatywne.
Sherry Kollien, koordynatorka projektu, nie kryje emocji:
Ford Mustang GT |
fot. Ford
|
„Nie ma lepszego pojazdu niż Mustang, jeżeli chodzi o opcje personalizacji zaspokajającej indywidualne potrzeby użytkowników – miłośników marki, jak również kobiet, niezależnie od wieku. Od dawna wiadomo, że kobiety w ponad 50% przypadków mają wpływ na zakup rodzinnego samochodu. To jednak krok dalej, teraz mogą dostosować go do własnej osobowości” – mówi