Site icon Motocaina

Kobiety pokochały tę markę! Jaki samochód kupują najchętniej?

Buick Envision

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"35072";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Dane IHS Markit wykazują, że Buick jest jedynym producentem samochodów z Detroit, który ma większość klientów płci żeńskiej.

Prawie każdy producent samochodów odnotował spadek sprzedaży w 2020 roku. Oczywiście wszystko z powodu pandemii COVID-19. Bucik nie jest tu wyjątkiem. Marka odnotowała 21,4% spadek sprzedaży, ale wyróżnia się czymś na tle innych marek koncernu General Motors – aż 56,1% kupujących ich samochody to kobiety!

Przeczytaj też: Buick Enclave 2022 – po liftingu będzie bardziej stylowy!

Raport IHS Markit koncentruje się na kobietach kupujących i markach motoryzacyjnych w Stanach Zjednoczonych. Dane pochodzą z rejestracji nowych i używanych pojazdów, i dokładnie pokazują, że w kwestii kobiecych kupujących Buick ma wyraźną przewagę nad konkurencją. Na drugim miejscu plasuje się Mitsubishi (54% kupujących to kobiety),a najniższy stopień podium zajmuje Mini (53%). Pierwszą piątkę uzupełniają Nissan i Hyundai, u których 52% kupujących to kobiety.

Według raportu kobiety wybierając samochód, kierują się jego funkcjonalnością, poziomem bezpieczeństwa, komfortem, niezawodnością i przystępną ceną.

Przeczytaj też: Kobiecy Samochód Roku wybrany! Zwycięzcą jest…

Exit mobile version