Site icon Motocaina

Klasyczne Mini w wersji elektrycznej? Możesz przebudować je sam!

Swindon Powertrain's Mini EV conversion kit

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"31104";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Swindon Powertrain zaprezentował zestaw do konwersji EV pod klucz, który sprawia, że ​​elektryzowanie Mini zbudowanego w latach 1959-2000 będzie stosunkowo łatwe i wypełni lukę między oryginalnym modelem a Cooper SE.

Przeczytaj też: Test Mini Cooper SE – elektryczny mini gokart

Zestaw składa się z silnika elektrycznego zamontowanego na zmodyfikowanej przedniej ramie pomocniczej Mini oraz specjalnych wewnętrznych obudowach przegubów CV, zaprojektowanych do współpracy z półwałkami o standardowej produkcji. Moc elektrycznego silnika to 107 KM.

Instalacja zestawu nie wymaga żadnych modyfikacji, a jedynie zdjęcia oryginalnej przedniej ramy pomocniczej, prawdopodobnie sprzedawanie seryjnego silnika i skrzyni biegów w lokalnych ogłoszeniach, oraz przykręcenia nowej ramy pomocniczej do korpusu Mini.

Po dokręceniu śrub ramy pomocniczej właściciele muszą zaopatrzyć się w dodatkowe elementy układu napędowego, takie jak akumulator, sterownik silnika, wbudowana ładowarka i przetwornica DC-DC. Wszystkie te części są dostępne bezpośrednio w Swindon Powertrain lub u rosnącej listy dostawców części zamiennych, ale nie są zawarte w zestawie.

Technologia elektryczna nie jest tania, a zestaw Swindona nie jest wyjątkiem. Jego cena to około 44 tysięcy złotych.

Przeczytaj też: Mini elektryzuje nawet w wersji Countryman – pierwsze jazdy nowym Mini Cooper SE Countryman ALL4

Exit mobile version