Kia Motors Polska przekazała darowiznę dla dzieci w szpitalach już czwarty rok z rzędu. Pakiety zawierające materiały edukacyjne, plastyczne, puzzle, gry dydaktyczne oraz łamigłówki trafiły na 32 szpitalne oddziały w całej Polsce.
Najmłodsi pacjenci są obecnie odizolowani od realnych kontaktów z bliskimi, rówieśnikami czy wolontariuszami – Doktorami Clownami. Chcieliśmy aby spędzony przez dzieci w szpitalu czas, zamiast kojarzyć się z nudą i smutkiem, wypełnił się uśmiechem, zabawą i okazją do poznawczego i motorycznego rozwoju. Staraliśmy się dać dzieciom możliwość kreatywnej zabawy i twórczości, które stymulują rozwój ale też pomagają w radzeniu sobie ze stresem wynikającym z hospitalizacji, zwłaszcza w czasie pandemii, powiedział Wojciech Szyszko, dyrektor zarządzający Kia Motors Polska.
Kia Motors przekazała Fundacji „Dr Clown” także kolejne samochody. Auta służą w codziennej pracy Fundacji.