Film przedstawia młodą kobietę, która w towarzystwie trójki dzieci i z Fiatem 500L w tle rapuje o tym, jak jej życie się zmieniło, gdy założyła rodzinę. Tekst jest humorystyczny, miejscami nawet trochę pikantny, wywołuje uśmiech na twarzy i niewątpliwie przemawia do matek, które w bohaterce spotu widzą siebie.
fot. Fiat
|
Pomysł na taką formę reklamy został oparty na wynikach badań przeprowadzonych przez grupę Fiat na początku roku. Kobiety, zapytane o codzienne życie, często podkreślały, jak bardzo im zależy na zachowaniu własnego stylu i nowoczesności nawet w starciu z rodzinnymi obowiązkami.
fot. Fiat
|
Nowy Fiat 500L ma być po części odpowiedzią na te zapotrzebowania. Jest przeznaczony dla młodych rodzin, większy od swojego poprzednika i bardziej pojemny. Czy wystarczająco pojemny dla matki z trójką dzieci? To akurat może okazać się dyskusyjne (chociaż nie uprzedzajmy wydarzeń), ale w żadnym razie nie umniejsza oryginalności i wdzięku filmu reklamowego.
Drogie mamy, odnajdujecie w tekście echa własnego życia…?