![]() |
fot. Motocaina |
O nowym Polo nieprzerwanie mówi się od kilku miesięcy. Pełne wrażeń relacjonowałyśmy wam jego testy na Sycylii, pisałyśmy też o zaszczytnym tytule Samochodu Roku 2010, który otrzymał pod koniec listopada 2009.
Teraz z taśm fabryki w indyjskiej miejscowości Pune zjechała kolejna „Polówka” – egzemplarz ze zwycięskimi jedynkami – 11.111.111. W świętowaniu jubileuszu brały udział nie tylko wysokie władze zarządu Volkswagen AG, ale również wizytujący indyjską fabrykę prezydent Niemiec Horst Kohler.
Jubileusz jubileuszem, ale nad zakupem małego Volkswagena warto się zastanowić. W lutowym numerze Glamour czytamy, że dziennikarki magazynu udzielające w ramach „Pogotowia Modowego” rad kobietom, które chcą odświeżyć swoją szafę, na zakupy wybierają się właśnie swoim specjalnie oznakowanym ambulansem – modelem Polo. Jednocześnie uważają to za jeden z przejawów swojego dobrego stylu.
Volkswagen jest sponsorem akcji dla kobiet, które stając przed szafą nie wiedzą w co się ubrać, a często także nie mają się w co ubrać, by wyglądać trendy. Wniosek? Choć poprzednie generacje Polo były unisex, teraźniejsza wersja naprawdę podoba się kobietom i jest ewidentnie glamour.