W Wielkiej Brytanii Dzień Matki przypadał w tym roku 6 marca. Natalie Lipton, która zamówiła kilka miesięcy temu Land Rovera Discovery Sport nie spodziewała sie, że producent samochodów przygotowuje dla niej niespodziankę. Szefowie Land Rovera wraz z projektantami zaprosili dwójkę dzieci klientki do stworzenia specjalnej wersji Discovery Sport.
Dzieciaki wybrały spersonalizowane szaliki, koc piknikowy, a także specjalne uchwyty na napoje montowane z tyłu foteli. Na wszystkich akcesoriach pojawiły się spersonalizowane akcenty. Na butelkach do wody rysunki namalowane przez dzieci, foteliki z wygrawerowanymi imionami, a także książka kucharska z dedykacją od Jamesa Martina. Każdy członek rodziny otrzymał swoją poduszkę, kurtkę od Barbour w edycji przygotowanej dla Land Rovera oraz breloczek do kluczy.
Ten wyjątkowy egzemplarz pomalowany lakierem Corris Grey zjechał z linii produkcyjnej w Halewood dokładnie 29 lutego, dokładnie w 500 dni po rozpoczęciu produkcji .